Dagens økt er unnagjort :)


Trener for tiden en 2 split og i dag var det rygg, bryst og skuldre. Og roing med stang er ingen frydefull øvelse med senebetent albue.

Men det gikk. Fikk heisa opp 3 sett med 10-12 reps med overhånds grep og samme med underhåndsgrep + 2 sett med hantelroing , 12 repper der og. Albuen er et helvete å bruke med overhåndsgrep for tida, så jeg håper det lurer en operasjon i horisonten. Brystet gikk nesten knirkefritt og kvisa ut fire tiere mmed stanga før jeg to to seksere med hantlene. Dagsformen tillot ikke flyes i dag, så jeg nøyde meg med det og gikk på skuldrene, 2 seksere med arnoldpress + 2 tolvere med fremoverbøyd sidehev. Det holdt i massevis i dag. Jeg tilpasser alltid treningen til dagsformen, og følger ikke noe spesielt program over tid, men veksler mellom flere oppsett for variasjons skyld. Jeg har god effekt av å gjøre det slik, ikke minst pga motivasjon. En mnd med periodisert 4 split, så en mnd eller to med høy/lav 2 split, så en “deloading” med en 3 split osv osv. Pga noe skader trener jeg alltid med moderasjon uansett og trives best i 8-12 reps området, men drar til på enkelte øvelser med 4-6 om formen er fin. Men tar jeg for hardt i kjennes det i albuen, spesielt ved dra øvelser som roing og curls.

Maten i dag har vært;

Shake med 100gr havremel + 50gr whey.

3 knekkebrød med makrellitomat + 50gr whey.

Trening.

PWO-shake: 100gr havremel + 50gr whey

250gr kjøtt + 80gr ris + salat

shake med 100gr havremel og 50gr whey.

Aaaaltfor mye shake og pulver i dag, men kjøleskapet stod nesten tomt i mangfoldige timer frem til i ettermiddag. I nøden spiser fanden fluer. Det blir et eller to måltid til før jeg legger meg, sannsynlighvis eggehviterøre med cottage cheese på speltbrød med lett-filadelfia. Samt de sedvanlige kapslene med VitOmega + selolje og multivitaminer.

Skal en tur til sverige snart å fylle opp frysern med maaasssse kjøtt🙂 DET blir bra!

Ellers ligger vekta på 92.5 nå, men den svinger så mye at det blir bare tull å se på den som indikator på noe i det hele tatt. Tok mål i går, men jeg finner ikke notatene her og nå, så de skal jeg blogge seinere.

sees.

Leave a Reply

