Smertefullt kne og avbrutt trening…


Begynte økta ganske greit i dag med 2 sett ez-curls og 2 set twist-curls etter oppvarming, pluss noen ekstra sett for å sjekke ut hva jeg synes om FST-7. Tror jeg kan like den måten å trene på, men den krever endel tålmodighet om du skal ta 7 sett på siste øvelsen for hver muskel du trener. Men det er definitivt noe jeg skal lære meg mer om. Albuen var jo såklart vond i dag og, så jeg kunne ikke (som vanlig) løfte så tungt som jeg ville, så det blir som regel et ekstra sett&/noen ekstra repper istedenfor. Greit for meg sålenge jeg vokser på det. Styrke er sekundært. Når jeg kom til beina prøvde jeg meg forsiktig frem med 2 x 15 i knebøy på kun 60kg, men da kjente jeg at jeg bare måtte si stopp. Knærne knirka og skreik og det kjentes som om høyre skåla hoppa både til høyre og venstre, så jeg roer ned bentreninga til kne-støttene mine kommer i posten. Fikk hengt opp Chins Bar i dag og, så nå blir det saker her🙂

Også har jeg handla litt sjokolade igjen, og da gleder jeg meg som en unge til posten kommer!

Leave a Reply

