Tanker på en hviledag.


I dag her jeg treningsfri, og det har jeg gjort til det fulle. Stort sett hele dagen har jeg brukt foran pc’n. Men min lidenskap er også min forbannelse🙂 Om jeg ikke trener, må jeg lese om det. Så i dag har jeg svirret igjennom diverse forskning og artikler om Kreatin, Kalsium og Periodisering. Kan poste noen artikler her om det er interesse for det. Også har jeg endelig fått bestillt meg en fettkaliper og myo-tape. Har hatt lyst lenge nå på å finne ut nøyaktig hvor i landet fettet ligger. Fant begge deler på amazon.co.uk til halve prisen av hva det koster i norge. Ny forsyning av kosttilskudd blei det i dag og. Bestillte enda en dunk med min nåværende favoritt; Whey Maxx Cookies’n Cream + kreatin, maltodextrin og litt ferdig drikke og beef jerky til Sverige turen om ei drøy uke. Kan ikke sitte i bilen uten å ha prottis for handa i 4 timer vet du😉

Så fikk jeg gjort ferdig den nye 2-splitten i dag. Ikke en så ufattelig tidkrevende oppgave egentlig, at jeg skal bruke en uke bare på å bestemme meg for om periodiseringen skal være linjær eller non-linjær og enda en uke på om den skal være 4 uker + deloading eller 8 uker. Ting tar tid når du heter Kenneth S. Rørås. Kanskje like greit at jeg ikke er PT/Coach, ellers hadde jeg fått mange klager fra utålmodige klienter tror jeg🙂

Maten i dag:

Frokost: 50gr whey + 100gr havregryn, 5gr VitOmega, 1 VitMulti

Lunch: 3 skiver speltbrød med organisk peanøttsmør m/bringebær & eple syltetøy. (uten sukker så klart)

Middag: Rett under 400gr kyllingbryst + salat med cashew/peanøtter, sorte oliven, stekte plommetomater og en god dæsj cottage cheese.

Kveldsmat: Rett rundt hjørne nå: Probably 50gr whey-shake i ekstra lettmelk + 3-4 Ryvita med ost og skinke + 1ss selolje.

Det blei 4 riskaker fordelt utover dagen og.

I morgen bærer det inn til Trondheim by for å handle nye skaper til soverommet og barneutstyr til lille Amalie-jenta vår som kommer i mars.

Nå tenker jeg det blir et par episoder med Dexter før jeg binger.

Leave a Reply

