Handletur og ekstra treningsfri.


Har tatt et par ekstra fridager nå, siden korsryggen, albuen og kneet ikke er helt i toppform om dagen. Og det har vært godt. Jævlig godt.

Så vi tok en tur til Trondheim og Steinkjær for å handle in diverse babystæsj, og jeg forsvant inn på Ultra en tur for å finne meg noe godsaker som ikke er å oppdrive her i bygda:

Det blei litt annet smått og godt og. Kjøpte en flaske med VOSS mineralvann og, bare fordi jeg måtte finne ut hvordan vann med kullsyre til 80,- liter’n smaker…omtrendt som en mild Farris/Bonaqua. Bare 3 ganger så dyr. Men flaska var kul.

Har et labert matinntak i dag og, en porsjon havregryn/allbran til frokost og en 250gr cheeseburger til middag. Må få i meg et par måltid til med litt kvalitetsnæring, ellers går det på samvittigheten løs.

Slapper av med en Amstel i skrivende stund. Superb øl. Frisk og fin. Ikke ofte jeg nyter noe med alkohol i seg egentlig, så de gangene jeg gjør det blir det ekstra digg. Alkohol har altfor negativ innvirking på kroppen. Spesielt når du vil bygge. Eller ned i vekt for den saks skyld. Men en gang i blandt er det jævlig digg med 2-3 kalde🙂 Trenger ikke mer. Gikk lei av fylla for mange år siden. Blir bare trøtt og kvalm. Dessuten skjønner jeg ikke hvor fulle folk henter fumøret sitt fra. De roper og hyler, ler og forteller skrøner og skryter og krangler og prater og koser seg…fatter det ikke, får jeg for mye sitter jeg bare å henger med hue og vil hjem å sove🙂 Får jeg for lite blir jeg bare enda fortere lei av alle de andre sørpe fulle tullingene som plutselig har fått en ny personlighet. En plagsomt useriøs en som så. Kan vel gjøre en lang historie kort å si at jeg ikke er noe særlig imponert over oppførselen/fremtoningen etc til folk som drikker seg fulle. Ikke får jeg med meg hva de prater om heller…

Logger av her å henter meg en kald en til tenker jeg😉

Leave a Reply

