Nyttårs forsetter på etterskudd


De fleste som lager seg nyttårsforsetter greier ikke holde seg til de så snart året er i gang. Vil de bli slanke, så begynner de året med å spise fastfood. Vil de slutte å røyke, så tenker de “bare en pakke til nå”…Så i år tenkte jeg å lære av andres feil, dvs ikke forhaste meg. Så nå, godt uti Januar, kommer mine nyttårsforsetter:

1: Jeg skal opp 5kg i muskler og ned 5kg i fett.

2: Jeg skal drikke mere vann. (Noe som kan bli en utfordring, for jeg hater å gå på do så ofte)

3: Jeg skal bli flinkere med kostholdet. (Lage matpakker så jeg slipper usunn krisemat)

4: Kjøpe flere gaver til Linn.

5: Jeg skal bli verdens beste superpappa.

6: Ta ferdig lappen. (Mangler den jævla teorien og oppkjøringa)

7: Lære å bli mer tålmodig.

8: Prøve å tjene penger via internett.

9: Bli flinkere med cardio-trening (gå raske turer 2-3 ganger i uka, noe som er et problem i det elgbefengte skogholtet her)

10: Anskaffe grovkalibret håndvåpen, slik at gåturene blir relativt trygge.

11: Tjene mere penger enn i fjor. (Noe som ikke skal spes mye til, siden jeg stort sett var uten arbeid)

12: Lese ferdig “The Graveyard Book” av Neil Gaiman, som er et fantastisk stykke literatur, men som blei liggende på side 85)

13: Kjøpe flere CD’r.

14: Se etter andre fritidsinteresser bortsett fra kroppsbygging. (Jmf. pkt. 6: kunne kjøre til den eventuelle tingen)

15: Fortsette der fjorårdet slapp med å fremdeles holde meg rusfri, og jakten på det å bli den beste Kenneth’n det går an å være.

That’s it. So simple that it has to be an unforseen bump in there somewhere😉

*Kallisti*

One response to “Nyttårs forsetter på etterskudd

Leave a Reply

