På tide med en egen-evaluering.


Vekta ligger på ca 94kg +/- og fett-prosenten er ned litt til. Ser ut som det går sakte men sikkert fremover og at balansen mellom fett tap og muskeløkning er bra.

Posterior Deltoid (bakside skuldre) trenger mye mere arbeid, og skuldrene mine er en smule fremoverroterte. Garantert et resultat av tyngre belastning i på bryst øvelse i forhold til ryggen. Så fremover nå så kutter jeg ned på brystet og øker litt på ryggen, spesielt øvre del. Det pluss mere mobilitets øvelser burde gjøre susen.

Styrken øker sakte men sikkert, og jeg er spesielt fornøyd med økningen i skuldre, for der har jeg hengt etter litt. Under amrmene skal og få mer fokus, så jeg legger til et par øvelser som aktivere disse i større grad på armdagene mine.

Ellers har jeg kjøpt meg push-up bars, så jeg kan ta ekstra dype med hammergrep. Fine, ikke sant?

Leave a Reply

