Snø i massive mengder, gratis proteinpulver & ny telefon.


Noe av det mest meningsløse og demotiverende jeg vet om er å måke snø. Spesielt når snøen faller som f*** når du holder på, og du VET at selv om du skufler bort metervis snø nå, så tar det bare noen timer før du må skufle enda noen meter. Ytterdøra vår kunne åpnes ca 30-40cm i dag, og i går, og dagen før det….Nå tror jeg det nærmer seg en meter i høyden på plenen, å trappa opp til gårdsplassen er mer som en akebakke. Så ja, jeg er lei av snø, vinter, kulde og faenskap. Men mitt oppi elendigheta fikk jeg en gladnyhet: Jeg har vunnet en 3kg’s bøtte med 100% Whey fra Proteinfabrikken. Og det lysner opp betraktelig, sånn helt ut av det blå. Så takk PF, for en hyggelig overaskelse.

I posten her om dagen kom det nye mobil-gliset mitt også: Duganes kamera, bra musikk avspiller, sexy design og ikke minst; suberb kvalitet og brukervennlighet. Takk skal du ha Linn. Digger at du skjemmer meg bort🙂

Bestillte forsåvidt noen nye treningsklær i dag også. Jeg strøyk på teorien for 7 eller 8 gang, så Linn mente jeg trengte å trøste shoppe noen god-plagg.

Alltid digg med nye treningsklær🙂

Nå skal jeg hoppe i dusjen å legge meg. Må få en god natt søvn foran beindagen i morgen. Om knærne holder skal jeg prøve å øke litt på arbeidssettet i bøyen. Om ikke blir det desto hardere på de resterende øvelsene🙂 Har store planer om å måtte krabbe ut av gym’en🙂 Evt båret ut.

Så god natt, håper jeg ikke kjedet dere ihjel med jabbinga mi…

Leave a Reply

