Da er dietten i gang!


Pga dårlig forberedelse i dag og litt knapp tid på morgenen, så omrokkerer jeg litt på måltidene. Men det totale inntaket blir omtrendt det samme.

Frokost: 100gr havregryn med 3 t-skjeer Splenda og kanel + 1 scoop whey.

Etter trening: 1 boks Tine YT.

En time etter: 4 grove brødskiver med skinke.

Før middag: 1 stk Allevo Low Calorie bar m/bær

Nå: 2stk ca 200gr kyllingburger m/salat og champinon + litt 3% dressing og en liten skive cheddar.

Utover kvelden: 200gr kylling med salat.

Før senga: En boks mager kesam med en neve cashewnøtter og litt kanel.

Alltid 2gr omega til alle måltider, utenom de med nøtter eller vinegraitte av olivenolje. Det skulle gjøre det totale dagsinntaket av sunt fett til ca 45gr.

Blei litt mere kjøtt i dag enn planlagt, siden den var tina for et par dager siden og jeg ville spise den opp før den blei dårlig. Pluss at dietten blir lettere å følge om jeg gradvis senker kaloriene, istedenfor å hoppe rett på latterlige 2300.

Beintreninga i dag gikk knallbra. Sjangla litt på bulgarske utfall, men det er såpass lenge siden jeg har gjort disse at det er godtatt🙂

Ellers var alt som det skulle være på en beindag: Svimmelhet etter løft og nesten-gulping🙂

To be continued.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s