Dagens økt


Ukens andre rygg og biceps dag.

4×6 bredt nedtrekk

3×8 hammer nedtrekk

3×8 incline hantelroing

2×12 romaskin

2×6 hantelcurl i skråbenk

2×6 kons curl med ez stang + 3 dropsett

bicepsapparat fst-7

25min rask gange. (presser til 30 min neste gang, men leggene brenner og sprenger så jeg tar det rolig.

Følte meg sterk på nedtrekken med tok i såpass greit i dag at jeg var utslitt når det kom til biceps, så det blei litt ballongtrening av den istedenfor det planlagte 3×8-12 + 3×8-12. Orka rett og slett ikke løfte tungt på den i dag, dvs det blei et par tre tunge sett før jeg begynte med dropsetta…helt grei dag, noe dårlig energi.

Speilet fortalte meg at noe fett hadde sluppet fra magen. Enten det eller så var det ekstracellulært vann. Either way så komposisjonen bedre ut.

Leave a Reply

