Fredagskveld og kald Riesling


Da er det endelig helg og jeg kan sette dietten “litt” til side og drikke en liten flaske vin, nyte en dessert til middagen og jekke ned manien litt.

Så hva har kvelden gått til? Stort sett surfing igjennom artikler, blogger, litt husstell og sånne dagligdagse gjøremål. Ikkeno spennans. Festing trekker ikke lenger…synes det blir trøttsomt egentlig…heller slappe av med en flaske vin hjemme. Da kan jeg styre musikken selv, hvem jeg vil møte og prate med eller ikke, slipper mas og vrøvl fra idioter som går et milennium eller to tilbake i utviklingsprosessen etter 12 øl og en halvflaske og sist men ikke minst: Få min kjære samboer helt for meg selv🙂 Begynner å bli spent på hvordan det ser ut, det som vokser i magen hennes. Bare en drøy mnd til jeg får vite det. På ultra lyden så det ut som hun har bollekinn og oppstoppernese🙂 Mange tanker som spinner rundt i hodet mitt om dagen. Hvordan ser hun ut? Kommer jeg til å bli en god far? Får jeg noesomhelst tid til meg selv og trening, eller kommer Amalie til å ta all min tid og krefter…Ikke bare det, men jeg har fremdeles ikke greid å ta lappen…har faenmeg stryki 7-8 ganger på teorien nå. Det kjipeste er at du får jo ikke vite hva du har svart feil på heller, bare kapittelet som spørsmålet er tatt i fra. Så nå må jeg virkelig skjerpe meg å lese mer. Bare så synd at hukommelsen ikke er så bra…spesielt ikke når det er så tørt og gørrkjedelig som trafikkregler…hadde nok festa seg bedre om jeg var interesert i emnet…Jeg kan sitere Poe, Crowley, R.A.Wilson, Peter Carroll & Shakespear. Jeg husker innspillingsår og regissører + skuespillere fra italienske skrekkfilmer fra 1970/80-tallet. Jeg kan det meste (man kan alltid bli bedre) en trenger å vite om å manipulere fysikk via kosthold og avansert treningsprogrammering, men jeg husker faen ikke et par usle vikeplikt regler!!?? Jaja…back to the lab.

Så nå skal jeg nyte nyte resten av helgen. Null trening. Bare avslapping med filmer, musikk og en grafisk novelle. Det burde gjøre meg klar til en ny uke på diett med tung trening.

Leave a Reply

