Litt dilldall på dagen.


Var tom for melk i kjøla i dag, så frokosten blei en omelett av 2 eggeviter og 2 hele egg + 4 skiver kalkunbacon (80gr) + 2 skiver speltbrød. Det var intet mindre enn jævlig godt!🙂 Nå vanker det en kyllingfile og litt ris,  så er det trening. Beindag. Noe sier meg at det kommer til å bli tungt. Skal forresten teste ut FST-7 på lårstrekk og lårcurl i dag, innimellom rumenske markløft og bulgarske utfall, så det blir tøft. Alt dette etter 3-4 tunge sett med bøy. Blir alltid kvalm på beindagen og må kvele sure oppstøt og gulping noenganger mellom settene, men det er bare kos🙂

Holder på med ganske drøyt reinnstalleringsprojekt her på pc’n og…den begynte å bli syk så jeg måtte omsider ta tida til å pleie den litt, håper bare jeg får tak i alt av produktnøkkler og sånt som jeg var så lur å ikke skrive ned.

Fint å se i 13.oo tiden at det allerede har rukket å være 16 stykker innom her å se. Det er jo kult, selv om jeg ikke vet om folk liker det de ser eller ikke; så er det besøkende iallefall. Håper folk kan bidra med konstruktiv kritikk så bloggen kan bli bedre. den er fremdeles på spedbarnstadiet, og har fremdeles ikke funnet sin rette identitet, men begynner allerede å inneholde noen interesante artikler og diverse annet. Jeg skal følge opp med flere fine oppskrifter, forslag til dietter og diverse treningsprogram, samt fortsette å logge mine egne treninger og spiserier.

Skal se om jeg ikke får lagt inn noen bilder av dagsform også, så jeg kan holde et øye med progresjonen, og så andre kan se om komme med feedback på hvilket forbedringer de mener jeg burde fokusere på + hva de synes er bra. Jeg håper å kunne få nok tid til kroppsbyggingen og dietter så jeg kan stille i minst EN konkuranse i 2011. Og da trenger jeg deres hjelp! Jeg blir ofte blind på megselv og speilet lyver endel som dere sikkert vet. Jeg trener for megselv, uten coaching og har kun min egen kunnskap og erfaring å stole på. Og de delene av megselv som jeg er noenlunde fornøyd med gjør ofte at jeg ikke ser det som burde jobbes mer med og omvendt. Så jeg håper dere er med her!🙂

Ellers, mikro update: Morgenvekt 92.3kg, fett % ikke målt på et par tre uker, men betydlig mindre.

Nå skal jeg mekke noe mat🙂

Leave a Reply

