Dagens trening


Begynte som alltid med band pull-aparts foran og bak samt band-rotations og YTWL.

Bredt nedtrekk foran, oppv + 3×8 (60kg, strøken teknikk, sakte eksentrisk og eksplosivt konsentrisk)

Hammernedtrekk 2×8 (60kg, glatte håndak og stive reimer som gnagde i håndleddet, droppa siste settet)

Stangroing 3×8 (lekende lett med 60kg, albuen begynner å tåle mer igjen🙂 )

Maskinroing FST-7 ( 60kg x 12 på alle sett, blei litt for lett dette, må øke)

Hantelcurl 3×8 (15kg’s hantler. Albuen tåler stadig mere, men gjør bra vondt enda her. Skal prøve 17.5kg neste uke p se hva som skjer, har vært oppe i 30kg på reps her før skaden så det er litt kjipt å måtte trene med så mye under)

EZ-curl FST-7 (20kg x 8 på alle sett foruten 10 på de to siste, null smerter og sinnsyk pump, stødig og god teknikk)

Lavkarbo hjernen min begynner å bli litt distre her, jeg glemte å varme opp før curls og hadde problemer med å huske hvilket sett jeg var i på FST-7 delen…

Savnet markløft i dag. Har kjink i nakken så jeg tok hammernedtrekk istedenfor. Merker godt at noe mangler i ryggstrekker’ne uten mark, ja🙂 Blir for puslete med bare roing.

Glemte faktisk 3 hele arbeidsett på biceps før FST-7 i dag også…blir jeg såpass distre på diett så må jeg ha med programmet mitt på ark fremover. Husker jo ingenting.

Så blei det 30min rask gange med innslag av løpe-intervaller i dag.

Note to self: Ikke tren på ca samme tidspunkt fremover, så unngår du tøffingwannabehobbybolere som heiser altfor tunge vekter med hele kroppen og prater mer om hvor mye tøffere de er enn andre fremfor å trene RIKTIG! Aldri sett noen med så latterlig dårlig teknikk siden søsken barnet til dama på seks år ville lære seg EZ-curls. Tren formiddag eller kveld. Aldri ettermiddag. Husk det…

Så lagde den råeste kyllinburgeren etter trening i dag. 200gr kyllingdeig, 1 sjampinjong, 1 tomat, 2 skiver vita hjertegod ost, salatblader, bittelitt 3% dressing og honey dijon sennep, honey bbq krydder og litt pepper over osten. Soppen freste jeg kjapt i peanøtt olje. Brukte polarbrød med havre som burgerbrød.  Må prøves .

Leave a Reply

