Dagens økt


Skuldermobilisering

Flat benkpress med hantler: oppv. + 40kg x 6, 35kg x 6, 35kg x 6 (endelig fiksa jeg et sett med de tyngste hantlene der inne)

Decline benkpress: 3×8, 60kg. ( relativt lett, men vond/ubehagelig  klikking i skuldra)

PecDec maskin: Fst-7, 2/3 av magasinet, 12 reps på alle sett. ( Altfor lett på de første setta, så jeg kjørte tregt på eksentrisken og fikk god strekk)

Skulderpress med hantler, sittende: oppv. + 2×8 22.5 kg, 1×6 22.5kg

Sidehev i kabel: 3×8, 15kg

Facepulls: Fst-7, 12 resp på alle sett, 22.5kg

JM’s: oppv. + 2×8, 17.5kg

Skullcrusher. 2×8, 35kg

Tatepress. 2×8 15kg

Overhead cable ext. Fst-7, 22.5kg og 12 reps på alle sett, strikt og fin teknikk med gooood kontakt.

Litt vel mye med fst-7 på 3 muskelgrupper på en dag. Jeg tok nesten ikke pauser, energien var på topp og allikevel brukte jeg 2 timer på treninga, til samboerns store fortvilelse. Hun satt i bilen å venta tolmodig og trøtt. Uten å mase, uten å klage. Fantastisk jente.

Var ikke meninga å trene mer enn en time, pleier heller ikke gjøre det, men var så godt i gang at det blei et ekstra sett på flere øvelser….må prøve å finpusse litt på programmet, slik at det ikke tar så mye lenger enn en drøy time. Tok jo nesten ikke pauser heller, så jeg fatter ikke hvor tida fløy..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s