Dagens økt


Skuldermobilisering

Flat benkpress med hantler: oppv. + 40kg x 6, 35kg x 6, 35kg x 6 (endelig fiksa jeg et sett med de tyngste hantlene der inne)

Decline benkpress: 3×8, 60kg. ( relativt lett, men vond/ubehagelig  klikking i skuldra)

PecDec maskin: Fst-7, 2/3 av magasinet, 12 reps på alle sett. ( Altfor lett på de første setta, så jeg kjørte tregt på eksentrisken og fikk god strekk)

Skulderpress med hantler, sittende: oppv. + 2×8 22.5 kg, 1×6 22.5kg

Sidehev i kabel: 3×8, 15kg

Facepulls: Fst-7, 12 resp på alle sett, 22.5kg

JM’s: oppv. + 2×8, 17.5kg

Skullcrusher. 2×8, 35kg

Tatepress. 2×8 15kg

Overhead cable ext. Fst-7, 22.5kg og 12 reps på alle sett, strikt og fin teknikk med gooood kontakt.

Litt vel mye med fst-7 på 3 muskelgrupper på en dag. Jeg tok nesten ikke pauser, energien var på topp og allikevel brukte jeg 2 timer på treninga, til samboerns store fortvilelse. Hun satt i bilen å venta tolmodig og trøtt. Uten å mase, uten å klage. Fantastisk jente.

Var ikke meninga å trene mer enn en time, pleier heller ikke gjøre det, men var så godt i gang at det blei et ekstra sett på flere øvelser….må prøve å finpusse litt på programmet, slik at det ikke tar så mye lenger enn en drøy time. Tok jo nesten ikke pauser heller, så jeg fatter ikke hvor tida fløy..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s