Sliter du med skuldrene?


Da burde du implementere noen enkle øvelser i programmet ditt. Det tar bare noen få minutter og skuldrene dine vil takke deg dypt og evig, for at du tok deg tiden.

Diesel Crew sine metoder er like enkle som de er effektive. Alle som vil ha skuldre som ikke krangler vet herved hva de må gjøre🙂

Oppvarming:

Skulder rehabilitering:

Den øverste kan du bruker forebyggende. Jeg begynner aldri en trening uten denne.

Den nederste er litt mer omfattende, og passer for dere som tror skuldra/ene er blitt en ubrukelig kilde til smerte og dårlig mobilitet🙂

4 responses to “Sliter du med skuldrene?

  1. Jeg kjører ofte YTWL og scapular push-ups, jeg merker ikke så stort til forskjell, men det er kanskje heller det at jeg ikke merker at jeg får skader/problemer, siden jeg forebygger dette? ;D

    • Det vil ha en forebyggende effekt, ja🙂
      For min egen del så kjenner jeg at skuldrene “faller mer på plass”. Før jeg begynte med disse, fikk jeg mye fortere vondt i skuldrene, og var endel stivere. Nå er de en drøm i forhold.

  2. Har fulgt Kenneths råd gjennom lang tid nå, han er min mann. Trodde mine skuldre var ødelagt for godt(spesielt en høyre-skulder som tok nattesøvnen fra meg).
    Jeg er nå helt frisk, trodde ikke det var mulig…..😀 Helt rått…
    Tusen takk til Kenneth

Leave a Reply

