Formen


Slenger inn et formbilde etter 3-4 uker på ca 2500kcal. Fått ned fett % med et par, men det er myyye som må jobbes med her. Jeg skal aldri være slurvete med maten på bulk mere iallefall, ikke ligge for høyt i overskudd heller. Det blir så mye unødvendig å hanskes med siden….Skal bli greit å få bort bilringen å alt flubberet som ødelegger rundt omkring. 4-5 uker til på diett nå, så skal jeg ligge på vedlikehold en liten stund for å se om jeg ikke får til en liten recomposition.

Fett% her er ca 12, men jeg er ikke heeelt stødig på kaliper’n enda, så noe slingringsmonn må jeg ha. Skal jobbe mer med bakside skuldre fremover, samt få frem armene litt mer. Har satt av tid til litt mere fokus på trapesius og, men ting tar tid…armer og skuldre next. Så får jeg se hvor fokuset går derfra. Vekta ligger på ca 90-92, og det er jeg rimelig fornøyd med. Begrenset hvor lenge jeg greier å beholde vekta, siden 4-5kg til med fett skal bort, men om jeg holder meg over 85/87, så er jeg fornøyd. Nå skal jeg lage meg noe sei og broccoli😉

Leave a Reply

