Dagens økt!


Starta med litt band pull-aparts og YTWL, som alltid. Kan takke disse for at skuldrene mine stort sett fungerer som de skal.

Skuldre og trapesius i dag.

Begynte med å prøve med på en dumbbell tri-serie, men det var definitivt ikke dagen for det…så jeg fortsatte med

Skulderpress: 2×6, 25kg’s manualer + 2×6, 22.5kg’s. (Lettere vinglete teknikk her, som yoga-berta ved siden av får skylda for).

Sidehev med kabel: 3×8 med 3 plater…(min definitivt svakeste muskel kommer seg, sakte men sikkert.)

Rear delt pull: 3×8 med først 5 plater, så 4 på de to siste setta

Shrugs med barbell, 2×8 + burn med 100kg

Så 2 sett med 40kg’s manualer, 10 reps + burn.

Pausene var rimelig korte i dag, så tempen steg og svetta rant….måtte sette meg ned endel ganger å hente pusten. Styrken hadde nok “vært mer på plass” med lengre pauser enn de ca 45sek jeg hadde jamt over, men av og til er det digg å bare peise på.

Speilet fortalte meg at framside av mage samt bryst hadde sluppet enda mere flubber i dag, så nå gjenstår snart bare “The Stubborn Fat”. Dvs, nederst på ryggen/lovehandles og sete-flesket, som av en eller annen grunn ikke vil slippe taket enda…iallefall ikke på sirkus 2500kcal og kardio kun 2-3 ganger i uka på 30min. Så her er det bare å justere opp det ene og ned det andre, så får vi se hva som skjer🙂 Forhåpentligvis det som skal skje, når kardio trappes opp og kcal kuttes😉

Kutter ned til ca 2200kcal i omtrendtlig 40/40/20 ratio, med et spisemåltid og en spisedag i uken. Fungerer utmerket foreløbig, og det ser ut som jeg har greid å pakke på meg litt strategisk masse samtidig som flesket slipper tak. Enten det eller så syns det bare bedre nå😛

Hadde ukas cheatmeal i dag…Det bestod av en 300gr SpesialBurger og Chips på Egon, samt halve Cheeseburger’n til madamen🙂 Havna i en times euforisk matrus etterpå og satt i halvkoma med et skjevt glis om trynet halve veien hjem🙂 Så nå er jeg klar for mere diett!

Kveldsmaten som venter meg?

4stk Ryvita med kalkun skinke. 1 stort glass ekstra lettmelk. 2 kapsler VitOmega. En forhåpentligvis bra film + et stk høygravid samboer, en dag fra termin…(smånervøs og spent hver gang jeg legger meg nå….)

Natta.

2 responses to “Dagens økt!

  1. Oj, du verden!! SÅÅ høygravid ja. Så hvis vi ikke hører noe fra deg her på en stund, så vet vi hva som har skjedd😉 All lykke til dere!!

Leave a Reply

