Jeg har blitt pappa! :) :) :)


Da er endelig ventetiden over, og jenta vår kom 23.25 på søndagen.

Trodde aldri jeg skulle si dette om en nyfødt baby (de er jo grisestygge hele gjengen) men fy fader for ei nydelig jente!

Bollekinn og oppstoppernese, bittelita eksempel på perfeksjonisme in action: 2950gr og 47cm lang🙂

Mora måtte kjempe litt før hun kom og jeg blei jo sliten bare av å se på, men når hun endelig kom var alt glemt🙂 Da fikk vi jenta vi har venta på så lenge.

Dette har jo da resultert i at dietten som var på ca 2500kcal og stort sett kylling og ris/salat, har i de siste dager bestått av det jeg finner i disken på Seven Eleven🙂 Og du kan tro det gnager! Det har vært godt å skeie ut litt å spise ting jeg aldri gjør, uten å tenke på næringsinnhold og alt det, men det skal bli godt å spise normalt igjen og kjenner jeg🙂

Så dette skal du få høre om seinere, Amalie; de dagene pappaen din måtte leve på Shell-burger, berlinerboller og muffins fra seven-eleven i 3 dager!🙂

Men hvem tenker vel egentlig på noen dager med dårlig kost når man nettop har fått en gave som dette?!:

6 responses to “Jeg har blitt pappa! :) :) :)

  1. Ååå så koselig – gratulerer!

    Nei selvfølgelig kan man/måp ha dager der man bare kan hive i seg den maten man har tilgjengelig – ikkeno sjangs for at det legger seg med det første!🙂

    *likte den der, lo godt^^

    “Trodde aldri jeg skulle si dette om en nyfødt baby (de er jo grisestygge hele gjengen) men fy fader for ei nydelig jente!”

  2. Ja, heldighvis er jeg ikke så manisk at jeg ikke kan spise utenom normen i noen dager når jeg må det. Jeg får nyte det helt til jeg skal på konk-diett, ikke sant?🙂

    Hehe, ja men det er sant. Jeg var litt redd for at jeg skulle syns ungen min var stygg😛

Leave a Reply

