Pappa på diett?


Kjenner det bra på kroppen at det ikke er lekende lett å ha et barn å passe på 24/7. Det går litt ut over nattesøvn og dagsform. For ikke å nevne at treninga har blitt en smule redusert. Nå trener jeg ca 2-3 dager i uka og tar det somregel på dager hvor jeg fikk et par tre timer med sammenhengende søvn, natta i forveien🙂 Diett kan jeg bare drite i, har ikke plass til fokuset akkurat nå. MEN det er ikke dermed sagt at jeg dytter i meg hva som helst. Jeg holder styr på hva jeg spiser og sånn ca hvor mye jeg får i meg. Eneste forskjellen er vel kun at jeg er litt rausere på karbohydrater og animalsk fett. Merka fort at diett-energien ikke holdt til både trening og spedbarn, så da måtte jeg gå opp litt igjen. No worries, har nok av tid å få det bort på siden, når pappa styret går litt mer flytende🙂 Men det er overraskende lett. Jeg hadde regna med at jeg kom til å bli skikkelig sur når jeg måtte skifte bleie midt på natta, eller når hun skriker og vil ha mat, men jeg blir egentlig bare sliten. Også synes jeg synd på hun som skriker uten å kunne fortelle oss hvorfor. Men i natt var jeg heldig, hun sov i 3-4 timer i ett, og DET er DIGG!🙂 Så nå er det bare å spare til en stor tattis til underarmen. Må jo ha navnet til jenta mi der🙂

Så når det ikke er noen nye innlegg her så skjønner dere hva jeg gjør istedenfor. Kommer nok til å sette av tid til bloggen, men blir jo ikke så mye å blogge når alt jeg gjør er å slappe av mellom bleieskift og stell😛

Om dere har noe dere lurer på så sleng inn en request, så skriver jeg litt om det😉

Leave a Reply

