Dagens økt


Armene som skulle få lide i dag🙂

Biceps

Oppvarming som vanlig +

EZ-curls: 36kg, 10+8+8

Hammercurls: 18kg, 10+10+8 (+7) – Ville tømme meg helt i dag.

Cablecurls: 20kg i dårlig smurt maskin🙂 : 10+10+10

Triceps

Skullcrushers: 36kg, 10+8+8

Cable pushdowns: 20kg , 10+10+7

Overhead ext: 12kg: 10+8+8

Var meninga jeg skulle tatt 4 sett på skullcrusher men albuen var kranglete i dag, må få meg et par varmere.

Skulle vel egentlig kjørt et par tunge sett med smalbenk og…dårlig planlagt trening i dag…men sliten blei jeg😉

Tok et par høyrep set med frontbøy, lårstrekk og curl på slutten.

Prøvde meg med litt muffins-baking igjen i går. Det endte opp som formkake fordi jeg ikke gadd å lage så mange mufins det hadde blitt av all deigen🙂

Den var god som gull når den er varm, men neste gang skal jeg ha flere mandler oppi, samt droppe jordbær. Prøver med mandler og kanel + evt vanilje.

Så skal jeg ikke slurve og faktisk lage muffins neste gang. Disse hadde vært knallgode til hjemmelaget prottis-iskrem eller vanilje-eggefluff-fromasj-aktig greie. Egentlig perfekt med en mocchaprotein-frappe og Dream-vanilje is. Tror nok det blir en handletur i morra🙂

Nå er det bare å hoppe i dusjen å lage mat. Har planer om noe laksekoteletter stekt i fersk sitronpepper med grønnsakspure og bakte potetbåter🙂

Ellers er alt vel her i Kenneths Verden. Lillejenta tar mye mer energi enn jeg hadde trodd, men det går seg til. Mest moren som må slite nå, med all foringa til alle døgnets tider, men jeg hører at de sover bedre om natta etter noen uker, og godt er det.

Leave a Reply

