Perfekt start på nye rutiner


Uke 1, dag 3:

YTWL & diverse strikk.

Oppvarming +

Enarms stående skulderpress: 3×5, 25kg, 22.5kg, 22.5kg
Chins: 3×5, Kroppsvekt. (en av mine største svakheter blir sterkere og sterker for hver trening nå Smiley )
Skulderpress m/stang: (sittende smith) 20x 50kg + 15x50kg
Nedtrekk: 20×65″kg” + 15
Rygghev med 2 sec stopp: 2×10, check
Enarms brystpress: 2×12, 17.5kg + 20kg (øker til 22.5 neste gang)
Facepulls: 2×12, 50″kg” (øker en tier neste gang)
Ez Curls: 8x40kg + 20x30kg (øker 5kg neste gang)
Dips: 8stk KV + 20stk KV (må kanskje handle meg vektbelte)

Knallgod trening i dag. Må fremdeles føle meg litt frem på enhånds øvelsene, men det kommer seg. Litt vinglete enkelte ganger her.

Droppa standarddietteplanen min å starta på PF i går natt. Det gikk overaskende bra å trene på tom mage. Litt smågretten frem til jeg begynte å trene kanskje, men…Fikk i meg 1200kcal i pwo måltidet og skal ha meg to til på ca 500kcal i kveld. Enten det eller ett stort et, får se.

PF er noe jeg kan leve med tror jeg. Merka litt smårumlinger etter 12 tiden og rett før trening, men under trening var både fokus og energi på topp.  Om sultfølelsen stabiliserer seg så den ikke dukker opp før etter trening blir dette knallbra. Jeg sliter med spise 4-6 måltider om dagen i så små eller store porsjoner som må til, men 2-3 + treningsshaken er ypperlig. Jeg har 800-1000kcal igjen som skal ned før tolv, så det ser ut som et passe stort kveldsmåltid med 2 grove fullkornwraps (ca 400kcal og 60karbs +  10 prot og 15 fett) + 300gram strimlet svinekjøtt. Dette blir sånn sirkus 1000kcal med litt Skyr dressing.

Har ikke fått noe svar fra martin Berkhan enda, så som en PF-protokoll er nok matinntaket mitt noe fritt tolket🙂 Men når aølt kommer til alt så handler det om antall kcal og antall prot, karb og fett inntatt ift målsetting. Så om jeg ikke er optimalisert just nå, så er jeg på vei🙂

Leave a Reply

