Litt update


Gikk på vekta i morges igjen og leste av 86.5kg. Sist veing var vel ca 88kg og gangen før der ca 91kg, så dette går jo akkurat som planlagt.

Hadde en ekstra fridag i dag. ganske enkelt fordi jeg ikke fikk sove i natt og var helt ferdig. Den ene natta jentungen sover fra midnatt til morgen, så må jeg selvfølgelig være rastløs og “trøttvåken”.  Så jeg forsøv likegreit hele uka med endag & spiste en ekstra middag med 300gr kylling og 250gr pommes noisettes med krydderbernaise lagd med 75gr smør🙂. Bare sausen inneholdt like mange deilige kalorier som det frokosten min pleier å gjøre. Fulgte opp med 3 av svigermors sjokolade-sukker-kanel-bakesnurregreier, en 100gr shake Active Meal og litt melkesjokolade. Orka ikke mer Rugsprø i dag så det blei en enda en shake i stad og. Mye mere shake enn jeg pleier, men de er dritgode, proppet med næring og funker greit av og til som måltids erstatter, selv om jeg må innrømme at jeg ikke er noe fan av flytende fremfor fast føde. Resten av dagen har gått med på å sette opp en kostplan for ei venninde av Linn. Skal og lage et fullkropps bodyweight & core program til henne og, men kom ikke så langt i dag.  Vanligvis tar jeg 750,- for et kostholdsoppsett, men hun er frisør og jeg trenger en klipp, så jeg håper vi kommer frem til en enighet der😛

Elelrs virker det som lille Amalie sover bedre om natta når hun får morsmelk erstatning føre senga, så er det som i går natt, lover det bra for søvn og morgendagens trening.

Jeg er i andre uka på XL-programmet og trives med det. Jeg vet ikke hvor effektivt det er enda, for hensikten min er ikke å bygge muskler akkurat nå, men å beholde de jeg har på diett og til det er treningsfrekvensen, volumet og intensiteten helt topp for meg. Så det er et av få ferdiglagde programmer jeg anbefaler videre. Skal komme med en litt fyldigere “anmeldelse” når perioden er ferdig.

Ellers må dere bare komme med ønsker om innlegg. Selv er jeg litt i en sleepdepraved sympatisk ammetåke om dagen så den kreative hjernehalvdelen står litt på stedet hvil🙂

Leave a Reply

