Sløve dager…


Snø i mai….erre mulig….

Etter eller annet hjullager på bilen er ødelagt, så jeg kommer meg ikke på gymmen annet enn når vi får lånt bil, og snø betyr minus grader, som igjen betyr at det er for kalt til å trene hjemme på låven, sist jeg trente ute i vinter pådro jeg meg langvarige senebetennelser, så DET skjer ikke igjen. Men helt uinspirerte og produktive er jeg da ikke selv om treninga går litt som det går just nu. Blir det for gærnt så pakker jeg meg inn i superundertøy og gensere og tar etpar helkroppsdager.

Isteden fokuserer jeg mer på å lage ferdig webshopen og det formelle rundt det. Venter på header og logo design nå, så det blir spennans å se hva han får til🙂

Det blir en ganske liten butikk, med få utvalgte produkter. Kommer ikke til å selge jallaprodukter bare for profitt, men holde meg til kvalitetsprodusenter og varer med dokumentert effekt. Det er jo endel konkuranse på markedet og, men flere store, godt etablerte butikker allerede, så jeg må satse på kvalitet og knallgod service, fremfor kvantitet. Iallefall i starten.

Jeg kommer i første omgang til å tilby diverse fiskeolje, kalsium og multivitaminer + et lite knippe utvalgte proteiner og slikt.

ikke noe stort og fancy med andre ord, men akkurat det man trenger. Satser på å kunne få presset prisene litt og slik at jeg kan konkurere litt på den fronten iallefall, siden utvalget er litt begrenset.

Så uten å avsløre så mye mer, tar jeg gjerne imot tips om hva dere gjerne vil se i webshopen, og til hvilken pris😉

Dere kan være med å utvikle vareutvalget her, ved å fortelle meg hva dere ser etter i en webshop med sportsernæring.

Kunne det vært interesant med et forum tilknyttet shopen?

Hva med særavtaler for faste kunder, iform av f.eks proteinpulver-abonoment til bedre priser?

Kom gjerne med forslag!

Nå skal jeg slappe av litt og se en film🙂

6 responses to “Sløve dager…

  1. Personlig bruker jeg ikke så mye tilskudd, men er alltid på utkikk etter gainere med god smak. De bør helst smake godt uten å behøve å blandes med melk. Dette er selvsagt svært subjektivt, men dette er alltid noe jeg er på konstant jakt etter🙂

    Er veldig spent på prosjektet ditt🙂

  2. Har smakt endel forskjellige type igjennom årene, og ganske få faller skikkelig i smak egentlig.

    Skal prøve å det til slik at jeg har noe som er billig, men god kvalitet selv om smaken ikke er helt på topp hos alle, så blir d noen litt dyrere produkter og, men til gjengjeld skal de smake godt.

    MyRevolution sin gainer kanske?

    Ganske spent selv…

    • Foreløpig er det Lean Mass som er i bruk, ja. Er vel den eneste jeg har kjøpt mer enn en gang, så det er et godt tegn på god smak. Active Meal er også knallgod. Om du klarer å presse prisene der, har du allerede en kunde😉

      Men hvis du er like kresen som meg, og kan garantere en grei smak, tester jeg andre produkter og!

    • Har faktisk bare smakt sjokoladen, jeg da. Jeg kan like jordbær, men på jordbærsmaker er jeg sær. Har du smakt jordbær? Hvad tycks?

  3. Er skeptisk til jorbærsmak, siden omtrent alle jeg har prøvd ikke har vært gode uten ekstra jorbær i blenderen🙂

    Men untak av en som var med Hvit sjokolade og jordbær.
    Husker ikke produsenten just nu, men de selger den på GG.

    Holder meg somregel til Sjokkis (evt mokka), Cookies’N Cream og en og annen ny smak for å prøve i blandt.

Leave a Reply

