2222 besøkende :)


Etter oppstarten har bloggen min nå hatt 2222 besøk🙂 Dette må feires med et intetsigende innlegg om hvor fornøyd jeg er med det.

Om det er 2222 individuelle klikk eller samlet antal har jeg ikke peiling på, men jeg syns det er kult at jeg har så mange besøk siden jeg starta å blogge i midten av januar.

Så noe må jeg gjøre som fenger🙂 Så da gir jeg ikke opp blogg-karrieren min riktig enda🙂 Dere får lide meg litt til🙂

2 responses to “2222 besøkende :)

  1. Jeg tror det inkluderer all trafikk på siden din, altså klikk samlet med all surfing osv. Jeg får ikke sett unike treff samlet, bare de som kommer i løpet av en dag.

    Grattis med 2222 treff, som i skrivende stund har blitt 2232🙂

  2. Hheh, takk for det, feirer med en liten snutt fra dagens trening i neste innlegg🙂
    Ja, spørs om det ikke er samlet…ville vært rart om en “amatørblogger” som meg var så poppis😉
    Edit: etter en svipptur innom bloggen din igjen ser jeg jo at jeg har en lang vei å gå om vi skal sammenligne hits😛
    Damn….

Leave a Reply

