Dagen trening, rygg og biceps!


Kjørte meg såpass ut på ryggen i dag at når jeg skulle være litt bøs med vektene på ezcurl’n så ser dere at teknikken er vel det man i beste fall kaller cheat/loose form🙂

Lenge siden jeg har kjørt så dype mark og, det var digg. Fikk opp 3 x 6 på 130kg, og for meg som nesten aldri trener mark er det ganske bra. Hantelroinga der er 2 x 12 med 41 kg men chins filmet jeg ikke i dag, fikk til 8, 4, 4 neg’s + 8 negs. Greier fint 3 x 6-8 ellers, men på låven er festene noe ustabile så det blir tyngre…må fikse litt her..kan ikke fortsette å være så pingle i chins. Første sette med Cheatsy curls er på 46kg, og det merktes godt at armene hadde fått sitt på ryggtreninga…andre droppa jeg 10kg for å få til mer strikt form og med hantlene etter på var jeg egentlig helt ferdig, men MÅTTE få inn litt mer volum….bestemte meg etter første curl’n at det ble hammer isteden..noe ubestemt kar serru😛

2 responses to “Dagen trening, rygg og biceps!

Leave a Reply

