Kardiokvaler…


Skulle egentlig ha vært ute å gått en frisk liten tur akkurat nå, men isteden henger jeg på TF og leser rundt om diverse treningsmetoder/prinsipper. Farsotten som jeg har lest meg svimmel på i dag er HST- Hypertrofi Spesifikk Trening. Noen av prinsippene i dette opplegget er noe jeg bruker mer eller mindre intuitivt i alle programmene jeg setter opp, men i dag fikk jeg det for meg at jeg skulle gå inn for å prøve meg på et reinspikka HST opplegg i 4 uker. Må bli etter at jeg er ferdig med det jeg leker med nå isåfall. Jeg er en ganske rastløs type når det kommer til treningsopplegg og kan ikke binde meg til mer enn 4 uker av gangen, og da gjerne 4 såpass tunge uker at jeg trenger en deload-uke. Sist fredag f.eks (beindagen min for tiden) var jeg helt ferdig. Hadde alle mulig unnskyldninger for ikke å gå ut å trene, men fikk omsider somla meg til det. Skvisa ut noe som pleier å være oppvarmingsvekter, men akkurat den dagen blei de til arbeidsett….enkelte dager, ass…som i dag og…skulle egentlig tatt meg en trekvarters kardio tur, men sitter her isteden….Kanskje jeg bare skulle slå av pc’n isteden for å sitte her å sutre å bare gå den turen…

Jepp, da blir det sånn!🙂

2 responses to “Kardiokvaler…

Leave a Reply

