Dagens trening!


Nydelig dag på låven i dag…ikke for varmt, ikke for kaldt🙂

Rygg og biceps stod for tur og dette er det jeg greide å skvise ut av meg i dag:

Stående stangroing: 2 oppv.sett + 3×8, 95kg. Fikk til tre hele åttere i dag, selv om de par tre siste var litt røsk og riv teknikk føltes det godt.

Chins: 8+3+3+2+1 . Helt greit, stødig kontrollerte alle sammen. God kontakt.

Hantelroing: 2×15, 41kg. Økte litt her og. Fikk til alle plenlagte 15 på begge setta, er vel en økning på 3 reps siden forrige uke.

Bicepscurl m/rett stang: 40kg x 6+6+6. Siste to-tre repsa på siste settet hadde vel tvilsom teknikk, men de gikk opp🙂

Hantelcurl i skråbenk: 16kg, 6+6. Skulle egentlig hatt 12kg her og nærmere 12 reps som en finisher, men trodde jeg hadde mer inne før jeg begynte, så da blei det slik. Sjelden jeg har noe særlig igjen i bicepsen etter ryggtreninga så de siste setta her må alltid være lette, bare for å få opp volumet og pumpen. Liten bom der i dag, men fy fader for en sprengt arm jeg endte opp med!🙂🙂

DIGG!

Neste steg nå når økonomien har plass til det, så blir det å kjøpe noe egenmassasje utstyr. Har en knallfin elektrisk jævel som er fantastisk, men fruen greier bare å bruke den i 5-10min av gangen pga den ekstreme dirringa….go figure…skulle tro hun likte litt dirring, men, neeeidaa😛

2 responses to “Dagens trening!

Leave a Reply

