Hvilken smak?


Hvilken smak pleier dere å handle mest av, når dere kjøper gainer og proteiner?

Har dere noen klare favoritter til fast bruk og noen dere liker å veksle med?

Hvilken da?

Hva bruker du nå, og hvorfor kommer du til å kjøpe eller ikke kjøpe den igjen?

Hva betyr mest for deg, smaken på produktet eller mengden i forhold til prisen?

Bruker du helst konsentrat eller isolat, myse eller kasein. Foretrekker du en blanding?

Handler du fast i en spesiell nettbutikk eller surfer du litt rundt fra kjøp til kjøp?

Hva gjør at du er fornøyd med den butikken du handler hos nå?

For at du skulle ville prøve en ny nettbutikk med sportsernæring, hva er viktigst: Utseende på butikken, utvalget, prisen, fraktkostnader, spesielle tilbud? Spesielle produkter?

Kom med det!

Noen av dere vet sikkert at jeg har et lite hobbyprosjekt på gang, og for å få til en mager, men kundevennlig start på det så trenger jeg deres hjelp. De fleste nettbutikker i norge fører noenlunde samme produkter til noenlunde samme pris, men noen få unntak. Noen er dyrer på et gitt produkt, mens andre er billigere på et annet. Hva gjør at du velger å handle akkurat der du handler?

Om butikken din lå i samme by/distrikt, ville du da satt ekstra stor pris på personlig levering på døren og slike ting, ellers spiller det ingen rolle for deg, siden det allikevel bare er en netsjappe og ikke den lokale forhandleren med en mann bak disken?

Kom igjen folkens, få litt feedback her🙂

4 responses to “Hvilken smak?

  1. Når jeg kjøper proteiner går det stort sett i sjokolade, har prøvd andre smaker også som cookies and cream, jordbær, vanilje og banan, men det er sjokolade som er favoritten. Grunnen til det er at det ofte er sjokolade som smaker minst kunstig! Og den er veldig anvendelig når jeg baker🙂 Andre smaker jeg fortsatt bruker er vanilje.

    Min klare favoritt er MoccaSjokolade fra MyRevolution, den er god på smak, har et høyt innhold av proteiner og den klumper ikke! De jeg varierer med er stort sett ulike smaker fra Tech Nutrition. Jeg har prøvd en del andre leverandører, men MyRevolution og TechNutrition er de jeg synes er best på smak og innhold. Belgian Chocolate fra NordicNutrition er heller ikke så værst forresten😉

    Som du da sikkert har skjønt er smaken viktigere enn prisen, da både MyRev. og TN er relativt dyre i forhold til mye annet protein.

    Jeg handler stort sett fra MyRevolution, TN, NordicNutrition, Gymgrossisten og innimellom hos Myo. Er veldig fornøyd med TN fordi de har KORT leveringstid, det tar som regel bare ett par dager før jeg har produktet. I tillegg har de smaksgaranti på proteinet sitt, noe som gjør det mindre “risikabelt” å kjøpe dyrt protein på nettet uten å ha smakt det tidligere.

    Jeg bruker mye isolat og da blandinger av myse/kasein.

    For at jeg skal velge en ny butikk er fraktkostnader viktig og såklart utvalg (produkter) og pris! Gymgrossisten begynte jeg for eksempel å handle hos fordi de hadde tilbud på noen varer jeg ønsket å prøve og kunne tilby fri frakt når jeg handlet for mer enn 500,-

    Fraktkostnader er svært viktig for min del da mange av produktene er mulig å få kjøpt i butikker rundt omkring her, og ofte bli det dyrere å kjøpe på nett hvis man ikke kjøper en hel haug med ting på en gang😉

  2. Sjokolade!😉 Det er det jeg kjøper hver gang jeg skal teste noe nytt, og gjerne det jeg fortsetter med og. Kan variere med jordbær eller annen fruktsmak, men det er sjelden. Jeg har faktisk testet Lean Mass Tropical Banana, og den er grei.

    Smak betyr selvfølgelig mye, men like viktig er sammensetningen, jeg kjøper aldri rent proteinpulver, men gainere. Isolat, myse/kasein.

    Har stort sett handlet fra MyRev, men har også testet Nordic og Myo. Det har endt opp med MyRev de siste gangene, da det bare har vært Lean Mass eller Active Meal jeg har spist i det siste. Kuttet veldig på barene. Veldig fornøyd, god kundeservice når noe ikke klaffer helt.

    Hva er viktigst? Trygghet om at produktet er rent! Deretter pris! Fraktkostnader er en pain in the ass uansett😉

Leave a Reply

