Another day, another way.


Takk for svarene sist her, Hilde og Fitnessfreaken🙂 Det var til god hjelp.

Kommer til å ta inn standard-produktene i første omgang tror jeg, sjokolade, jordbær, vanilje og diverse andre ting.

Blir ikke mye. Er jo et hobbyprosjekt med meget begrenset startkapital så det sier seg selv at jeg må da det kult i starten. Men alt som går ut, kommer til å gå inn igjen og, slik at jeg ikke tjener en dritt selv det første året eller to, så jeg får bygd opp sjappa.

Om det går gjenstår å se, hvis ikke blir det sikkert litt sutring her😛

Ang. gainer så er jeg litt usikker enda, så den venter jeg litt med å ta inn, kanskje BodySupport sin, har hørt mye lovord om både smak og kvalitet.

Men nok om det🙂

I dag er det bryst og triceps som står på programmet, og jeg gleder meg vilt🙂

Det er skikkelig digg å trene på låven når været er bra. Jenta har sovet godt mange nok timer til at far er utvilt og kan pumpe med relativt god nok energi til å håpe på et par nye perser, enten i set eller reps.

Bestillte meg et par bøker i går og, som jeg venter denne uka. En Mike Mentzer bok (husker ikke hvilken) og Beyond Brawn. Har hatt lyst til å lese BB lenge, men har bare ikke fått rævva i gir før når, den går for å være en av biblene innen kroppsbygging så den må jo leses🙂

Ha en god dag alle sammen🙂

4 responses to “Another day, another way.

  1. Hyggelig å kunne være til hjelp!😀 Når kommer du til å ha produkter å selge? Er det i nær fremtid, eller har du fortsatt mye som må på plass?

    Lykke til med treningen i dag, er deilig med litt ekstra energi🙂

  2. Fortsatt noe forarbeid igjen. Litt formelle greier som må på plass før jeg kan sette igang, men håper jo på å få det til så fort det lar seg gjøre.

    • Haha🙂
      Til mitt forsvar så leser jeg flere jenteblogger enn gutteblogger, så jeg føler jeg må jevne ut litt🙂
      Men takk skal du ha🙂

Leave a Reply

