Dagens økt :)


Litt diverse band og oppvarming +

Markløft: 3×5, 120kg (Lett som en plett, kneet var fint og har masse mer på lager)

Hantelroing: 3×8, 41kg (Kan nok øke 2-3kg her uten noe særlig problem)

Chins: 3×6 KV (sist måtte jeg ta cluster på denne for å fullføre, da var den første øvelsen, nå satt alle som støpt på slutten av økta🙂 )

Hammercurls: 3×6, 21kg (holder meg der til jeg greier 8 reps)

Rett stangcurl: 8, 7, 6+2 ( Blir nok 3×8 neste gang, så øker jeg en kg)

Alt i alt en suberb økt, det blei en liten tapdance med 120kg etter siste sett med mark bare sånn for moroskyld. Følte at en feiring av smertefri mark måtte til, og hva er vel bedre da enn litt egosentrisk idioti🙂

Har gått ned litt til siste uka, fra 88kg til 86,2kg i morgenvekt. Litt mye på en uke, og jeg kan ikke skjønne hvor det har blitt borte hen…ellers har målene på resten av kroppen økt litt her og der med en cm sånn omtrendt.

Leave a Reply

