Test


“Trekker” – uavhengig og disiplinert

Teknikk skremmer ikke trekkeren – heller ikke hardt og monotont arbeid.

Du er dessuten uavhengig og stiller store krav til deg selv.

Personlighet: Du er pålitelig og innsiktsfull. Logisk og detaljorientert som du er, føler du deg best tilpass i et velstrukturert arbeidsmiljø der du alltid gjør en optimal innsats.

Fitness: Trekkeren foretrekker heller den friheten det gir å trene alene enn det sosiale samværet som følger med lagidretten. Du har stor selvdisiplin og krever mange timers trening av deg selv. For å komme i god form bør du kjøre lange sykkelturer, gjerne oppover. Hvis du vil trene styrke, krever det faste programmer, f.eks. i kroppsbygging. Da kan du hele tiden følge utviklingen din, de fremskrittene og resultatene du presterer. Med hensyn til smidighet/bevegelighet, vil hjemmeøvelser passe deg best.

Peak: Trekkere er virkelig nattugler og har derfor også deres energihøydepunkt om kvelden. Du kan like godt la være med å prøve å komme opp om morgenen for å løpe. Legg heller opp til å trene om kvelden, gjerne sent – når treningsstudioene er mindre overfylte.

Treningsmuligheter
KONDISJON: Karate, landeveissykling, langdistanseløping, svømming, ski/rulleski

STYRKE: Vekttrening i studio eller hjemme

SMIDIGHET: Tøyningsøvelser, yoga, pilates – som kan gjøres på stuegulvet

Hilde fra http://hildenaess.wordpress.com/ (ja jeg er grønn og kan ikke linke til bloggen:) ) la ut denne, så jeg lot meg friste.

3 responses to “Test

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s