Dagens økt


Tung dag på rygg og biceps i dag. Prøvde å øke med 5kg i marken, men det gikk utover de andre setta, så jeg skulle holdt meg til 2kg, da hadde jeg sannsynligvis greid samme vekta hele veien. Økte en kg i hantelroing og der er det mye mer inne, spesielt om jeg bruker reimer. Chins var seige på slutten i dag, så ingen økning der, men fullførte med samme som sist. Hammercurl’n var svinetung i dag så det blei noe jokking for å få opp alle, jobbe endel med skuldrene, noe jeg skjelte meg selv ut for underveis og, men jeg gadd ikke begynne å skru på hantlene for å sette ned vekta…må kjøpe et sett til så jeg har til sånne dårlige dager og dropsett…stangcurls gikk fint, strikt og god form, med en økning på reps siden sist, så neste gang øker vekta🙂

Tok noen formbilder og, men finner ikke kabelen til kameraet, så de får vente, men ryggen kommer seg betraktelig..armene derimot ser ut som saltstenger i forhold til bredden og tykkelsen på ryggen…så der må jeg få gjort noe snart..samme med skuldrene, må bli tykkere og rundere..

Ting tar tid.

Leave a Reply

