RM er ferdig testa, extra dager med pause og noe attåt


Til uka skal jeg teste ut HST (Hypertrophy Specific Training) og har derfor testa ut mine 15, 10 og 5RM’s de siste 2 treningsøktene.

Å kjøre hele kroppen til failure to økter på rad var fadermeg tungt, selv om belastningen ikke var allverdens på flere øvelser så kjente jeg den rimelig godt. Så i kveld så skal jeg sette opp program og progresjon for de neste 8 ukene. Har hatt lyst til å¨prøve HST en stund, men har ikke fått somla meg til å sjekke RM og regne ut alt det der…men nå er det gjort! Følger et standard HST program med enkelte modifikasjonen mtp utstyret jeg har til rådighet og øvelsesutvalg/belastningsprogresjon.

Tok et nytt formbilde i forrige uke, men det ligger på den andre pc’n. For de spesielt intereserte kan dere gå inn på treningsloggen min på treningsforum.no. Har spist litt for tankeløst i det siste mtp målene mine. Men når isbilen er så dum å legge igjen 36stk diverse is i frysern så går det som det går.

“Artikkelen” min om Langørjan går skal visst i trykken og. Sorgenfri (Et magasin i Trondheim) ville lage en reportasje med bilder av gården, redigere litt på artikkelen slik at den får flere overskrifter og avsnitt og trykke den. Den var visst for bra til å være et “leserbrev”. Kanskje starten på en mager hoppy? Freelance skribent…høres unektelig kult ut🙂 Spørs om jeg hadde greid å få snoka opp nye ting å skrive om da, her jeg sitter i min egen lille boble utpå landet🙂 Arti læll🙂

Nå skal jeg nyte noen ekstra fridager med mere snadder fra isbilen før alvoret starter igjen🙂

Ha en flott dag folkens.

Leave a Reply

